dinsdag 17 februari 2009

Ding 10 Delicious

Social bookmarking is een nieuw fenomeen voor mij. Ik heb me daarom eerst maar eens grondig ingelezen met behulp van de bronnen. Behoorlijk nieuwsgierig geworden door de collega's die de cursus eerder hebben afgerond, hoorde ik met regelmaat iets over de evt. aanmaak van een delicious OBD account???? Na het lezen en kijken wordt een en ander wat meer duidelijk en zie ik ook wel toepassingen voor het OBD team om de favoriete websites met elkaar te delen ten behoeve van onze dienstverlening aan het onderwijs. Het kan ieder afzonderlijk een hoop werk sparen. Het onderwerp verdient in ieder geval discussie tijdens het werkoverleg.
Het delicious 23 dingen account heb ik goed bekeken, een RSS feed aangemaakt, de Firefox toevoegknoppen geïnstalleerd en een website toegevoegd. Het plan is verder om ook een eigen delicious account aan te maken en daarmee verder te oefenen door het inlezen van de Favorieten, die nu erg rommelig zijn weggezet op mijn werkpc. Privé zal er niet veel mee doen denk ik.

schatkistje

1 opmerking:

  1. Ha Anneke,
    TUURLIJK kan je er prive heel veel mee: wat met de site van de goedkope veerdiensten naar Engeland? Wat met die wandelroutes die je gevonden hebt voor Noorwegen???
    Wbt OBD deliciouss dat zie ik wel zitten - maar dat wist je al. Nu nog hoe en wat.

    BeantwoordenVerwijderen