zondag 8 februari 2009

Ding 8 Online plaatjes bewerken

Afgelopen week heb ik wat gespeeld met Flickr toys, Picnik, Customsigngenerator etc. Er zitten leuke dingen bij om wat bijzonders met je foto's te doen. Bij gelegenheid zal ik er zeker wel gebruik van maken, maar dan vooral in de privé sfeer. De Warholizer, de Hochneyizer, Beadart, cd cover binnen Flickr toys heb ik gebruikt om wat te fröbelen met m'n eigen foto's. Een voorbeeld van Mosaic maker vind je hier http://flickr.com/photos/34788986@N05/3263537734/.
Eigenlijk werk ik het meest met MS Office picture manager en een Canon programma voor het bewerken van foto's. Het gebruik van Snippy is me nog niet helemaal helder. Zodra ik op de schaar in mijn taakbalk klik wordt het scherm zwart en dan kan ik vervolgens wel een gedeelte van mijn beeldscherm selecteren, maar dat is vast niet de bedoeling.

2 opmerkingen:

  1. Anneke,
    Mooie mozaïek van paddestoelen! Ik verzamel ook paddestoelen op foto's. Er zijn leuke dingen te doen met foto's, nietwaar?
    Succes met alle dingen!
    coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke,

    Heb je nog steeds problemen met Snippy? kom anders maar een keer langs voor uitleg.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen