maandag 12 januari 2009

Ding 1

Na een boeiende introductieles op dinsdag 6 januari ben ik toch een beetje enthousiast en nieuwsgierig geworden om de cursus te gaan volgen. Niet alleen op aandringen van de organisatie maar ook vooral in opdracht van mezelf vind ik dat deze digibeet nu eindelijk eens moet gaan beginnen met die 23dingen. Natuurlijk bezit ik nog steeds de nodige reserves om te gaan bloggen. Ik heb eigenlijk helemaal (nog) niet de behoefte om mijn wereld/ervaringen ongevraagd te delen met heel veel anderen. Maar.... er zijn zeker diverse toepassingen voor het interactief communiceren via web 2.0 toepassingen, waar ik nu al regelmatig en straks nog veel meer mee geconfronteerd ga worden in mijn werk- en thuissituatie. En dan denk ik hellup.....Je snapt dus dat ik op dit moment nog te weinig gebruik maak van web 2.0 tools, zowel in de bieb als thuis. Ik "verschuil" me nog heel veel achter: ...veel te weinig tijd...., hou niet van geleuter..., vind alles al snel ingewikkeld etc. Het confronteert me ook meteen met de digitale generatiekloof thuis.
Dus ik laat me verrassen, ga de uitdaging voor mezelf aan en probeer niet al teveel te mopperen "onderweg".
Wellicht straks een fanatiek blogger?? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

schatkistje

1 opmerking:

  1. Als je een keer denkt hellup! Dan zijn wij er hoor! Veel succes hoor! Ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen