maandag 12 januari 2009

Ding 2 een valse start

Ik had beloofd niet al teveel te mopperen, maar helaas begon het gisteravond thuis al op de bank, gewapend met mijn nieuwe laptop op schoot. Gelukkig zitten er snelle starters in de groep waarbij ik een beetje kon afkijken. Hoe zien hun blogs eruit en vooral wat staat er al in.
Vol goede moed ben ik van start gegaan: maak een gmail account aan. In een grijs verleden had ik dit op aanraden van mijn zoon al eerder gedaan, dus dit moest niet al teveel moeite geven om mijn verder nooit meer gebruikte account te openen. Dat dacht je: mijn zorgvuldig bewaarde wachtwoord werkte niet meer. OK, dan maar een nieuwe aanmaken. Jullie willen niet weten hoeveel moeite en ergernis dit gaf om een voor google acceptabele gebruikersnaam te verzinnen. (ik had op dit punt de lat misschien ook wel wat hoog gelegd). Het maken van een blog heb ik uitgesteld tot maandagmiddag, dat lukte redelijk snel en was ook leuk om te doen. De foto is voor mij een beetje symbolisch. Onzeker en bibberig in de grote digitale wereld!!
De basis is gelegd in ieder geval en nu aan de slag.

schatkistje

1 opmerking:

  1. Mopperen mag zeker wel. Heb ik ook altijd last van als het niet gelijk lukt. Te ongeduldig denk ik. Wel een hele gave foto. Wanneer je klaar bent met de cursus kun je misschien een foto van jou op een kleine stoel erop zetten haha!!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen