maandag 12 januari 2009

Ding 3 blog is aangemeld

Dit ding ging nu eens lekker snel en heb meteen in de agenda gezien dat ik op schema lig deze week. Dat voelt lekker. Alleen moet ik nog wel een aantal reacties plaatsen op de blogs van anderen. Misschien ga ik ook wel wat sleutelen aan het uiterlijk van mijn eigen blog, om wat meer thuis te raken in de mogelijkheden. Besef wel dat het vooral gaat om inhoud maar het oog wil ook wat.
Ik heb zin in ding 4, want RSS zal me hoop veel tijd gaan opleveren in het bijhouden van belangrijke informatie.

schatkistje

1 opmerking:

  1. Anneke,

    Leuk blog. Alinda's idee van jou op de foto op een kleine stoeltje op het einde is wel leuk, maar misschien kun je het stapsgewijs doen. Hoe meer je thuisraakt in de dingen des te kleiner het stoeltje wordt. Een soort digitale groeimeter. Succes.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen